Meer Limburgers met laag inkomen krijgen toegang tot gratis openbaar vervoer
De regeling Arriva Dal Vrij Limburg wordt uitgebreid. Limburgers met een laag inkomen die nog niet in aanmerking kwamen, kunnen binnenkort via een digitaal loket zelf een gratis ov-pas aanvragen. Het loket opent op 29 juni voor inwoners van Maastricht en is vanaf 14 juli toegankelijk voor inwoners van de overige Limburgse gemeenten.