Keolis start proef met Service Medewerkers op drie stations
Keolis start vanaf vandaag een proef met Service Medewerkers op station Enschede, Hengelo en Zwolle. Tijdens de proef is er overdag een medewerker van Keolis aanwezig op de stations om reizigers persoonlijk te woord te staan om hun te helpen.
De Service Medewerkers zijn aanwezig op werkdagen van 07:15 tot 19:15 uur, op zaterdagen van 08:15 tot 20:15 uur en op zondagen van 09:15 tot 21:15 uur. het personeel is te herkennen aan het blauwe Keolis uniform en staan op het perron waar de Keolis Blauwnet treinen rijden, bij de in- en uitcheckpalen of kaartautomaat. Vragen over in- en uitchecken, een overstap of verloren voorwerpen worden voortaan persoonlijk op het station beantwoord. Hiermee wil Keolis de service voor de reiziger verder uitbreiden en de reisbeleving nog prettiger maken.
De medewerkers zijn te vinden op de drie grootste stations van de treintrajecten van Keolis Blauwnet. Hierdoor kan 93% van de reizigers hun vraag persoonlijk stellen aan een medewerker van Keolis. Reizigers die niet via deze stations reizen, kunnen hun vraag in de trein stellen aan de Medewerkers Service & Veiligheid of via de klantenservice van Keolis.
Na afloop van de proef bekijkt Keolis of de service een meerwaarde heeft voor reizigers en of de Service Medewerkers een vaste plek krijgen op de stations.